Direktlänk till inlägg 24 juli 2010

Smärta =(

Av sophiieejohannaa - 24 juli 2010 22:03

Hej.

Igår skadade jag min stortå på vänster fot =( Det gjorde sjukt ont, men nu är det MYCKET bättre!!    Igår kunde jag knappt gå på foten, men nu går det bra. Det gör fortfarande lite ont, men förhoppningsvis är det borta imon och om vädret vill ge med sig så hoppas jag att vi kan bada i vår pool. Hoppas att det är varmt i poolen för då kan vi bada hur mycket som helst!!


Igår lyckades jag fixa spotify till min dator. Taaack snälla Simon Carlsson som hjälpte mig   


Här kommer galna systrarna 4 =D



Godnatt =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sophiieejohannaa - 19 september 2010 00:52

Eftersom att både jag och Sophie typ aldrig skriver i denna bloggen så har vi lagt ner den och skriver i vår egen blogg istället. Johannas blogg är : joojsaan.blogg.se Sophies blogg: sophiebodenholm.blogg.se Ha det så bra /Johann...

Av sophiieejohannaa - 12 augusti 2010 20:44

Hej. Det var ett tag sen som både jag och Johanna engagerrade(stavning) oss ordentligt och gjorde ett riktigt blogginlägg!! Om liksom vad som händer osv, hehe :P Vad som händer just nu är att jag e sjuk. Har ibland ont i huvudet och är förkyld. Ä...

Av sophiieejohannaa - 8 augusti 2010 15:22

Hej. Här sitter man i sitt rum och är lite sjuk..    E jävligt trött och förkyld och lite huvudvärk. Blir väl soffan snart vid teven och vila      Imon blir det byn med Jenny Persson och ännu mer trevligt folk      Vi hörs!!   Kramar!...

Av sophiieejohannaa - 5 augusti 2010 14:28

Hej, nu är det Johanna som skriver. Jag kom hem från en bra och rolig vecka på Gotland för två dagar sedan. Vädret var bra förrutom den dagen vi var i Visby för då regnade det typ hela tiden    men annars har det varit uppehåll eller sol.    ...

Av sophiieejohannaa - 31 juli 2010 21:45

Tjo alla! Eftersom min bästa blogg-kompis är borta på semester så får jag blogga =) I och för sig så är jag också på semester, men jag lämnar nt min söta datorn hemma    Har nu bekräftat för min lillasyster Wilma att det kommer en Alvin och gänge...

Presentation

SophiieeJohannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards