Alla inlägg under juli 2010

Av sophiieejohannaa - 31 juli 2010 21:45

Tjo alla!

Eftersom min bästa blogg-kompis är borta på semester så får jag blogga =) I och för sig så är jag också på semester, men jag lämnar nt min söta datorn hemma   

Har nu bekräftat för min lillasyster Wilma att det kommer en Alvin och gänget 3 =D Till och med jag blev glad, för den kommer att spelas i 3D men den kommer ut nästa år i december så det är ett tag till dess hehe.


Jaaaaa, det var nt så mycket mer.


Godnatt =)(Ska nt sova än ,men säger det ändå :P


Kramaaaar!!


sophie bodenholm

Av sophiieejohannaa - 25 juli 2010 21:57

Hej, nu är det Johanna som skriver. Jag skulle bara säga att jag åker till Gotland imorgon och kommer vara där i en vecka så kommer inte skriva på bloggen under den tiden.


  



Ha det bra


/Johanna

Av sophiieejohannaa - 24 juli 2010 22:03

Hej.

Igår skadade jag min stortå på vänster fot =( Det gjorde sjukt ont, men nu är det MYCKET bättre!!    Igår kunde jag knappt gå på foten, men nu går det bra. Det gör fortfarande lite ont, men förhoppningsvis är det borta imon och om vädret vill ge med sig så hoppas jag att vi kan bada i vår pool. Hoppas att det är varmt i poolen för då kan vi bada hur mycket som helst!!


Igår lyckades jag fixa spotify till min dator. Taaack snälla Simon Carlsson som hjälpte mig   


Här kommer galna systrarna 4 =D



Godnatt =)

Av sophiieejohannaa - 24 juli 2010 18:39

Igår var jag och min familj i Växjö.

Jag köpte en pjymas, en väska och en loggbok.

Orkar inte lägga in bilder på det men det går nog bra ändå      


Har inte mycket mer att skriva mer än att jag åker till Gotland

måndag V.30.     




Ha det bra


/Johanna

Av sophiieejohannaa - 21 juli 2010 21:31

Hej hej!

Nu är det Sophie som skriver. Som ni kanske upptäcker så skriver vi ibland, men inte ofta    Och när vi väl skriver så skriver vi några rader   


Hehee.. Aa idag har jag badat i vår underbara pool!! Jätteskönt var vattnet, svalt!! Gött!!


Imon blir det begravning till vår gammelfarmor. Jag kände henne knappt , så det känns okej.


Kramar!


  

Av sophiieejohannaa - 20 juli 2010 17:43

Hej, Johanna som skriver.

Idag har jag varit och badat på Trollabadet. Det var kul!

Imorgon ska jag till havet!


  


/ Johanna

Av sophiieejohannaa - 20 juli 2010 14:30

 Tjo alla barn =)

Jag hittade ett jäätteeefint citat igår på en sida. Det var: Amor vincit omnia och det betyder Kärleken övervinner allt och det stämmer ju =D

Heheh. Jag är inte riktigt nöjd med min andra blogg: sophiebodenholm.blogg.se

Den ser lite halvkonstig ut, så om ni har några tips så kommentera jättegärna det!! För jag är lite smådålig på design så jag kan behöva all hjälp kan jag få  


Aaa, igår fyllde min underbara lillebror 5 år!! Grattis till dej din buse!!   


Kramar


sophiiee bodenholm

Av sophiieejohannaa - 17 juli 2010 21:02

Hej, denna gången är det jag  Johanna som skriver. Detta är mitt första inlägg på denna bloggen. Jag har inte något speciellt att skriva just denna gången mer än att jag ska till Gotland om ungefär 1 vecka och tre dagar    .


Nu är det bara ungefär 5 veckor kvar av sommarlovet, tiden går snabbt och efter denna sommaren är slut så börjar man på Ingelstads Naturbruksgymnasium på programmet Djurvård. Och som ni redan har sett så ska jag dela rum med Sophie och det är hon jag även delar denna bloggen med. :D


Det var allt för mig




/Johanna Nilsson

Presentation

SophiieeJohannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards