Alla inlägg den 15 juli 2010

Av sophiieejohannaa - 15 juli 2010 23:33

Hejsan. Just nu är det Sophie som bloggar. Johanna heter den tjejen som jag delar den här bloggen med. Jag har 2 bloggar innan denna och hon har haft blogg, men nu har vi bestämt oss för att skapa en gemensam blogg som vi båda har tillgång till. Den kan behövas till gymnasiet senare osv. Vi båda ska gå på Ingelstad Naturbruksgymnasium och vi båda ska gå djurvård, alltså ska vi gå i samma klass. Och eftersom det är ett internat och att det är krångligt att pendla så ska vi dela rum där också. Det kommer blir superkul!!   

Anledningen till att jag valde djurvård måste ha varit när jag hördes talas om skolan. Det var när jag praoade där i åttan på vårterminen. Superkul och vi fick se väldigt mycket av den väldigt fina skolan. Dom har en massa fina djur. Tex urgulliga vita musen Göte xD


Johanna och jag träffades på ett möte mellan innebandyklubbarna Bk Dacke och Älmhults IBK. Dom skulle slås ihop för att Bk Dacke inte hade tillräckligt med folk som kunde hjälpa till. Jag blev väldigt besviken för att jag har underbara minnen från BkDacke. Tex när vi vann en cup i Falkenberg utan att släppa in ett mål! Underbar dag var det. Jag lärde känna en massa underbart folk som tyvärr inte spelade vidare i Älmhult. Självklart så har jag lärt känna en massa underbart folk i Älmhult också =D. Det har varit superkul att spela i Älmhult med, men jag kommer tyvärr inte fortsätta spela hur mycket jag än vill. Jag ska ju gå i Ingelstad och det kommer blir väldigt jobbigt att pendla 3 ggr i veckan för att spela innebandy. Men jag kommer hem på helgerna för att träffa familjen och lite så. Jag är ju innebandydomare också. Det är väldigt kul och man får pengar för det   

Så det tänker jag nog fortsätta med. Någon gång iaf =)


Hahaha, aa men nu blir det nog sängen faktiskt. Är vääldigt utmattad och imorgon blir det till att ta hand om en valp som heter Alpha och så blir det att packa för jag ska till vår stuga som ligger i Mellbystrand. Väldigt gullig stuga och dom har en underbar strand inte långt därifrån.


Aja, Godnatt och förmodligen så blir det ett inlägg imon eller någon annan dag =)


Godnatt!!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

SophiieeJohannaa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards